Friday, January 21, 2011

~~DIA~~

sebuah nukilan ku tujukan khas buatmu..insan yang dirasakan istimewa dalam hidupku ketika ini..insyaAllah turut menjadi keistimewaan ku untuk masa2 akan datang dan selamanya.. :)



~Dia~
tak pernah diriku mengenali insan lain seperti aku mengenalimu..
pertemuan yang singkat..
perkenalan yang tiada kata..tiada senyum..tiada janji..tiada segalanya..
hanya hati hati berbicara..

~Dia~
apabila pertemuaan itu terjadi semula..
seolah olah mengimbau memori lama..
memori itu seakan segar kembali walaupun tidak pernah sekali pun aku bajai..
tak pernah daku duga semua ini akan wujud..diri mu wujud..


~Dia~
kini..
kata2 darinya seolah pemangkin semangat dalam diriku..
saat aku gembira..kau ingatkan daku supaya tidak terlalu gembira..
walaupun aku memarahimu kembali..kau diam dan terus memujukku..
maafkan daku kerana memarahimu..
kini aku mengerti segala yang engkau ingin sampaikan kepada ku waktu itu..



~Dia~
saat daku bersedih..dirundung kebuntuan..
kau turut hadir menyapaku..
walaupun engkau tidak tahu hujung pangkal kebuntuan ku itu..
engkau tetap menaruh kepercayaan yang aku mampu mengatasinya..

~Dia~
terima kasih sahabat..
engkau telah banyak berpesan kepadaku..
mengingatkan aku dengan pelbagai perkara..
setiap kata2 mu..penaik semangatku dikala aku kejatuhan..
setiap kata2 mu pasti mengukir senyuman dihatiku..


untukmu sahabatku selamanya.. :)

biar beribu yang hadir dalam hidupku..tidak akan ada yang sama denganmu..
tidak ada yang dapat mengukir memori yang sama sepertimu..


:) :) :) :) :) :) :)

No comments:

Post a Comment


ITS MY BIRTHDAY

Daisypath Happy Birthday tickers