Thursday, April 28, 2011

Alhamdulillah..hampir menyempurnakan tugasan 4 bulan di UTP...sedar tak sedar...banyak sudah yang dipelajari..ramai sudah yang dikenali...bernilai sungguh pengalaman yang dialami...insyaALLAH...kalau diizinkan ingin menikmati pengalaman yang berharga ini sekali lagi...ketawa dan air mata yang pernah menemani melakar kenangan indah dalam sanubari.. :)

pagi2 dah bermadah saya ni..hehehe...
semalam...selepas mendengar kata2 seseorang...sangat2 mengharukan diri...terasa diri dihargai...alhamdulillah...dapat memenangi hati mereka disini..walaupun banyak kelemahan yang teserlah...

kak dayana : lin nak blah dah..
saya : haah..jap je kn 4 bulan dah..harap lin tak menyusahkan selama ada kat sini...
kak dayana : ish..mana ada...kalau lin nk tau..lin banyak membantu tau..kita kn kurang staff..banyak fingerprint lin kat sini..
saya : hehe...lin tolong je..best apa...enjoy je buat keje :)
kak dayana : sedih la lin nak pegi dah...
saya : ......
(terima kasih kak dayana)

saya ingat lagi masa mula2 dulu...sangat segan dan takut nak tegur atau sembang2 dengan staff yang lain...sebab semua nampak sibuk dan fokus dengan keje masing2..mata tak lekang2 dari monitor..huhuhu...tapi setelah sebulan..dah dapat dah gurau2 dan turut ketawa bila ada yang lucu..hehe..

semua staff sangat ramah...ada yang suke mengusik..ada yang suke bercerita...ada yang belanja makan...ada jugak yang sudi celebrate birthday saya...hehe...terima kasih banyak2 :)

memori kat sini...akan kekal dalam ingatan selagi Allah tak buang ia dari kotak ingatan...amin.. :)

No comments:

Post a Comment


ITS MY BIRTHDAY

Daisypath Happy Birthday tickers