Monday, July 16, 2012

Awak... :)

Semperna Ramadhan yang akan tiba beberapa hari lagi....saya ade ucapan sikit untuk awak :)

hmmm....saya cuma insan biasa yang tak ade ape2 keistimewaan melainkan semuanya pinjaman dari Yang Maha Pencipta....saya juga punya banyak kelemahan dan kekurangan yang menyebabkan saya sering kali melakukan kesalahan dan kesilapan.....saya mohon beribu ampun dan maaf atas segala keterlanjuran tutur kata mahupun segala perbuatan saya yang telah mengguris perasaan hati kecil awak secara saya sengaja mahupun tak sengaja.....maafkan saya ye awak....saya akan cuba perbaiki diri saya dari masa ke semasa....insyaAllah....

Selamat menyambut Ramadhan dan selamat berpuasa ye awak... :)

Semoga Ramadhan kali ini...adalah Ramadhan yang lebih baik dari Ramadhan2 yang lalu bagi awak...insyaAllah... :)

Semoga awak tetap kuat tabah cekal optimis dan kreatif menempuh hari2 yang mendatang dan menempuh cabaran2 yang dibekalkan kepada awak...saya tau awak seorang yang sangat kuat...tok pun kata awak kuat ... ^^ :)

Semoga awak ceria2 selalu....dan comot2 selalu... :)



No comments:

Post a Comment


ITS MY BIRTHDAY

Daisypath Happy Birthday tickers